[娛樂] 百果園 E神 ( 陳靜 )中秋無仔陪

夾胸百果園 E神 ( 陳靜 )中秋無仔陪 2010-09-22


夢幻E神 DaDa 陳靜:大胸揀闊領 Tee 2010-09-22


[轉載/蘋果日報] 百果園E神陳靜與男子組合零舍有緣,先後與Square的Gary和台灣組合AK成員陳奕傳緋聞,雖然桃花旺盛,但她昨日接受電話訪問時,卻表示今日中秋未有男友陪伴,只會跟家人吃飯及偕友BBQ或打邊爐過節。
陳靜說:「其實我同呢兩個男仔冇乜發展機會,擦唔出火花,我同Gary以前係拍過拖,分開過再一齊都覺得唔係太適合,大家做朋友會好啲。家我工作為先,拍拖唔急,係有時過節會感觸啲,尤其中秋、聖誕,情人節實死啦,都係緣份,聽天由命。」
若今日天氣放晴,陳靜可會與友人外出狂歡?她苦笑:「人哋一雙一對,我就一個人,快啲食完飯返屋企搵貓咪陪囉,希望下年有人同我人月兩團圓啦!」採訪:丁寧


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...