[娛樂] Rosemary悄悄返港

Rosemary悄悄返港 2010年09月11日


[轉載/蘋果日報] 28歲中法俄混血名模 Rosemary Vandenbroucke本周初在美國,因涉嫌藏毒及撞車,兩度被捕,更要扣押監獄。 Rosemary媽咪 Julie昨日透露 Rosemary保釋後,已安全出境,平安返港,但拒提案情。以往對女兒管教甚嚴的 Julie,表示會為女兒祈禱,更指 Rosemary受到好好的教訓和已醒覺。

名模 Rosemary於香港時間本周一在美國內華達州( Nevada)參加 Burning Man Festival時涉嫌藏毒被捕;保釋後次日,她又在當地涉嫌撞車後不顧而去,被警方連人帶車拘捕,更扣押於 Washoe州立監獄。兩度被捕的 Rosemary,原定下周返港,但 Rosemary媽咪 Julie指女兒獲美國律師協助處理案件,昨日已平安離境返抵香港。
Julie說:「我都係同你哋一樣,噚日(即前日)先知,係佢 sent SMS畀我,你知啦,佢喺嗰度(拘留所)唔方便打電話。我本來諗住即日上機去幫佢,都去到香港機場,咁佢話可以返嚟喇,我咪冇上機。」鄧達智( William)指 Rosemary情緒不穩兼狂喊, Julie對此說:「我都未見到佢,佢喊係因為自己又驚,又掛住我,又聽到 William把聲, William好似佢哥哥,聽到熟人關心咪喊囉,家佢心情平和,冇乜嘢。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...