[娛樂] Rosemary 眼濕濕孖葉Look曝光

美國直擊 神色驚慌眼濕濕 Rosemary孖葉 Look曝光 2010年09月12日




[轉載/蘋果日報] 【模界醜聞之被捕實錄】 28歲中法俄混血模特兒 Rosemary在美國因涉嫌藏毒及撞車不顧而去,兩度被捕,她日前已悄悄回港。本報記者昨日在美國跟進案件,獲得 Rosemary當日涉嫌藏毒被捕的照片。戴上犯人手銬的 Rosemary喊住影相,一頭亂髮,目光呆滯。

拍短片交代事件
另外,有指 Rosemary回港後會拍一條短片交代心情,然後放在香港救狗之家的網頁供人瀏覽,但短片一直沒放上網,有說可能因為還要聽取律師意見,她才會遲遲未作公開交代。
採訪:林妙萍

全城熱話--郭錦恩:玩出火攞嚟衰
Rosemary上周初在美國涉藏毒及撞車兩度被捕,日前平安返抵香港。對於她在美國闖禍,眾藝人均議論紛紛。
郭錦恩:「我識咗佢好多年,呢件事我覺得唔應該出新聞頭版,不過毒品真係唔可以玩,家玩出火真係攞嚟衰。」
任達華:「我由細到大都唔鍾意人吸毒,毒品係俾大笨象同獅子食 o架!唔可以唔潔身自愛,呢個世界邊個都唔應該吸毒,要遠離毒品。」
歐陽妙芝:「睇住 Rosemary入行,佢係處女座,對感情係好投入,佢一向係乖乖女,所以聽到佢發生呢啲事,覺得幾可惜,可能佢遇人不淑啦!」
陳嘉容:「我冇打畀佢,家實係好煩,都好擔心,我奉勸年輕人要識得 say no!佢樣靚身材好,唔好嘥咗佢,同埋都未知係咪佢,唔好處決佢,佢係個乖嘅女仔。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...