[娛樂] 蔡慧敏:我有反抗 o架

蔡慧敏:我有反抗 o架 2010年09月12日


[轉載/蘋果日報] 蔡慧敏近日被拍得與楊紫瓊胞弟楊南日在公園纏綿,昨日她在澳門出席婚紗店開幕。蔡慧敏透露蘇民峰批她今年有正桃花,有機會結婚,問楊南日是哪種桃花,蔡慧敏說:「佢唔係正桃花,唔會結婚。」
對於楊南日表示與她冇關係,蔡慧敏說:「佢唔係娛圈人唔慣,我可以理解。」她謂事發後有與楊聯絡,又謂若楊太生氣想離婚也很正常,她說:「任何人都會嬲啦,我都失儀,嗰晚俾人灌醉咗,我有反抗 o架,唔係我主動。」
絕對後悔

有反抗豈非變非禮?蔡慧敏說:「唔可以咁講,佢都有啲醉,我有抗拒,唔係反抗。」又說:「我絕對後悔做嗰啲行為。」有指她上次與小雪前夫陳迅元在台灣親熱也斷正,她說:「都唔知佢哋有老婆。」她表示不怕被定型為狐狸精:「我之前男友未婚 o架,我都同公眾道歉。」
採訪:張俊銘
攝影:葉君海


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...