[娛樂] 蔡慧敏豪宅呼冤: 4級 SMS趕追求者

女人斟:危險人物蔡慧敏 2010年09月18日


[轉載/蘋果日報] 無綫前姐仔蔡慧敏天賦37F豪乳,Big爆身材似乎也特別惹火,出道至今緋聞浪接浪,榜上男人個個猛料,計有黃玉郎、景福後人楊秉樑和律師韓尚志等,本來最出位是05年被拍到與小雪當時的夫婿、永安旅遊太子爺陳迅元台灣爆房,但近日她再創新猷,被全程直擊在香港街頭被楊紫瓊已婚胞弟楊南日醉擒。有人懷疑蔡慧敏自製緋聞,蔡慧敏日前在其貝沙灣香閨呼寃,堅稱自己才是受害人,最怕以後冇男人敢埋身。 撰文:比華利

蔡慧敏日前在其貝沙灣豪宅接受本報專訪,對於被懷疑親自執導緋聞,她無奈地說:「我唔覺得呢啲係好嘅新聞,反而係一件醜聞,好影響我嘅形象,對我百害而無一利。對我真係冇好處,就算有工作想搵我都嚇驚咗,仲邊敢搵我。又影響我嘅桃花,就算有人想追求我都會卻步,要停一停,諗一諗,講到尾,我真係一啲着數都冇,我其實都係受害者。」

「我真係唔知佢結咗婚」
口口聲聲緋聞壞招牌,但剛由美國回流返港的蔡慧敏,若非與楊南日爆出緋聞兼絕密情慾短訊連環曝光,相信大家不會留意到「大乳牛」回歸消息。蔡慧敏也直認甫回港即工作接不停,既有婚紗代言,又有內地登台和多個剪綵,相信荷包進賬應可彌補其受損名聲。
短短5年間,蔡慧敏先後搭上的陳迅元和楊南日不約而同均是已婚漢,她兩次都自言交往初期並不曉得男方底蘊,解釋略嫌牽強,莫非她每次拍拖都「盲舂舂」不理男方身份及背景?蔡慧敏卻語出驚人道:「講真香港地,個個女仔都有機會遇到呢啲事(指遇上有婦之夫),只不過我哋藝人俾人渲染誇大咗,好似李嘉欣都係一單冚一單,細到江若琳都有,每個女仔人生路上起碼一、兩件。」她又指香港女多男少,故女生甚容易遭已婚漢瞞騙,似乎真把歪理當成真理。
蔡慧敏與陳迅元及楊南日的激情均見光即滅,更指二人都非她那杯茶,她說:「我識佢哋時真係唔知佢哋結咗婚,到咗咁嘅田地,我當然唔會考慮佢哋,我覺得兩個人結得婚就要珍惜。」不過陳迅元最終與小雪離婚收場,如今小雪已幸福改嫁,至於楊南日與太太的裂痕能否修補,則屬未知之數。
蔡慧敏為免接二連三背負第三者惡名,繼日前公開向楊南日老婆認錯後,受訪當日再補鑊說:「話晒佢哋咁多年夫妻,又有仔女,我希望佢哋和好如初。」

自稱有男友隨時嫁人
一方面怕醜聞令男人唔敢埋身,一方面為了洗底,蔡慧敏即自爆有營商美籍華人男友,已離談婚論嫁階段不遠,她說:「我喺美國讀書識嘅,佢對我好好,我都當咗佢係老公,不過只係爭張婚書。」又指爆出楊南日緋聞後,隱形男友也立即急急箍煲,三角關係忽變四人混戰,越變越複雜。

寧做剩女拒嫁窮人
香港近年女多男少,政府統計處早前公佈往後30年人口推算結果,發現本港女多於男的差距將會擴大,未來每三個港女就有一個獨身。

自認港女
剩女飆升,但典型港女蔡慧敏卻不擔心變剩女,家住貝沙灣超靚海景豪宅,出入以平治代步,蔡慧敏皇帝女唔憂嫁,寧願揀啱符合條件的男人才付託終身。
問到蔡慧敏的擇偶條件是否很奄尖,她說:「最緊要兩個人相處開心,啱key,互相遷就。」數到這裏未算要求高,不過她肯為愛飲水啃麪包,接受窮光蛋做另一半嗎?蔡慧敏即時港女上身坦言道:「咁我都同大部份港女一樣,唔會食麪包咁吓?對方都要有一定經濟基礎,佢都要學歷高,教到我嘢,女仔搵男伴梗係要有依靠,樣貌方面,我都似正常港女,另一半個樣要OK。」
化妝、髮型:Kathy L.(Ciao Bella)


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...