[原創] Dream's: 齊撐會考生一起衝刺吧!

Dream's幫原創MV: 齊撐會考生一起衝刺吧!


Dream's幫原創MV: 齊撐會考生一起衝刺吧!

[轉載/Youtube] FTorres1981 | August 02, 2010

經過三個月努力我哋終於製成這首原創會考打氣歌「一起衝刺」,各位睇完記住SHARE出去,唔去俾我地既正能量熄滅啊! 即刻上嚟我地既Fan Page:
http://www.facebook.com/vwavwa
留言俾中五同學啦!
--------------------------------------------------------------------------------

「末代」會考放榜既日子就到喇~相信大家心情緊係超緊張!!

今年尤其係「末代」會考! 不過做人積極D ,我哋特登為左你哋作左一首打氣勵志歌--「一起衝刺」嚟激勵下大家~

音樂夠晒洗腦,歌詞又易記 ~ 務求想同大家放鬆一下,開心下~

Come on! Dream's 幫齊撐你!!

谷: 化學數學生化 當做午飯做晚餐
嬌: 和地理物理會計 煮麵熨衫

海: 你話去讀經濟 我話去讀設計科
A : 無奈過後又嚟再一次揀過

Dream: 成長的光陰分針不再返
用努力去換理想能無限
如績分未像目標請別怕誰曾不怕
越有大志越要領略難關

大合唱: *無盡路途未驚過 能互相牽手拍和
同學分享比課本得到更多
無懼大時代經過 憑自信夢總揭幕
成敗不需估計只要衝刺過*

P: 搏命去做功課 努力去PRESENT更多
無奈發現臉上暗瘡漸變多
上著最後一課 卻令說話沒太多
同學帶淚別離老師這一課

Dream: 無休止通頂休息不夠多
大喊露每日倍增如像學唱歌
曾大落後被十卜之後再全力趕過
誓要沒有後悔創造成果

REPEAT *

谷/嬌: 留言常在窩心不錯
每晚的FACEBOOK支持又再多
海/A: 原來能量高不只會是我一個
共你大笑大喊吧 盡放下顧慮去創造成果

大合唱: 無盡路途未驚過 能用心牽手拍和
同學先生的愛擁抱著期望
無懼大時代經過 憑自信夢總揭幕
磨練永沒暫停要堅持路往


Dream's 幫由來:
Dream's幫成員肥谷、Andrew、阿海等全部係IVE
及HKDI高級文憑畢業生,其中幾位係修讀電影及電視高級文憑課程,

佢哋嘅共同目標係藉住拍攝短片發揮創意,實現自己嘅夢想之餘,又為大家打打氣,希望大家睇得開心。

佢哋參與短片嘅整個製作,由編劇、道具製作、演員統籌、幕前演出等都親力親為,短短幾個月已累積咗超過50萬點擊率。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...