[港女] 抱狗港女喊晒口扮可憐「騎劫」的士

[港女系列] 抱狗港女喊晒口扮可憐「騎劫」的士


[轉載/蘋果日報] 市民搭的士被拒載可投訴,但若帶着動物,司機便有權不接載。一名抱狗上車女子由於沒為狗隻戴口罩,被司機拒載,但女子堅拒落車,更報警反指的士司機無理拒載,又哭訴被「粗暴對待」,過程被司機拍下上載到 YouTube,有網民批評狗主「阻人搵食」。
名為「 kongnui」的短片昨成為網上熱門討論話題,於本周二上載,事發時間地點未見說明。歷時 33秒片段開始便見到一名年輕女子手抱一頭哥基犬,拿着手機向友人哭訴:「佢(司機)不停咁鬧我,你唔好收線住啦,你一收線佢就鬧我,收線我點知佢會點做?我拎住個電話梗係安全啲!」
單聽女事主說話語氣像是害怕得幾乎落淚,會以為的士司機態度窮凶極惡,不過片段中男司機卻平和語氣說:「小姐,千祈唔好寃枉我,我只係要求你離開車廂,冇對你做出不禮貌行動。」根據《道路交通(公共服務車輛)規例》,的士司機有酌情,決定是否搭載動物或鳥類,若有損毀更可要求賠償。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...