[娛樂] 寧進酒吧執笠,日日 SMS陳志雲

☆寧進酒吧執笠,日日 SMS陳志雲 2010-09-27


[轉載/蘋果日報] 無綫總經理陳志雲日前俾廉政公署正式落案起訴,曾捲入涉貪事件、但上月獲廉署撤銷擔保嘅無綫藝人寧進早排就被爆經濟出問題,賣樓、賣酒吧又賣車,佢位於尖沙嘴嘅酒吧前晚結業,寧進同朋友喺酒吧通宵狂歡,仲將相片上載微博。

「陳生將心事收埋」
寧進噚日喺電話否認經濟唔掂,佢話:「我係賣樓同賣酒吧,因為兩樣都有錢賺,但就冇賣車,我經濟冇問題。」雖然前晚陳志雲冇到,但寧進話自己日日有同佢通SMS:「佢次次都係叫我哋唔好擔心,仲話會約我食飯,其實陳生將好多心事收埋,唔會亂同人講,我都算佢身邊其中一個可以分享嘅人。」

鄺美雲:會關心佢
另外,曾傳係迷雲黨嘅馬浚偉,噚日喺鑽石山出席親子活動,講到王喜話必要時會賣樓撐陳總,馬仔就話:「佢一直都係一個好有能力嘅人,TVB都有好多其他同事關心佢,有乜事其實心入面支持就夠。」
有指陳志雲經濟出問題,志雲好友鄺美雲噚日喺坑口出席活動時話:「唔應該問嘅嘢係唔會問,我唔會為難佢,只會關心佢。」
至於薛家燕噚日都撐陳志雲經濟冇問題,有傳陳志雲為方逸華進行秘密任務,薛家燕就話:「我信,陳生一路跟開咁多嘢,又咁熟悉公司,尤其同方小姐關係好密切,好多嘢應該佢跟番。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...