[娛樂] Paco名人會 甄子丹 劉偉強

Paco名人會 甄子丹 1


Paco名人會 甄子丹 2


[轉載/news.hkheadline.come] PACO名人會 —— 《精武風雲·陳真》票房報捷 跟劉偉強向李小龍致敬 甄子丹:每個場口都精心設計! 2010-09-27

說甄子丹打得,相信沒有人會質疑,從《殺破狼》、《葉問》到今天的《精武風雲·陳真》,甄子丹交足功課,拳拳到肉,凌空飛踢,李小龍獨有的 JumpSideKick,皆讓觀眾熱血沸騰,導演劉偉強對他信心十足,無他,由甄子丹兼任武術指導,每個武打場面都是精心設計,簡單說,一切盡在掌握中,這部萬眾期待的電影累積票房達一億元(截至本周日),未入場的你還在等甚麼?主持:黃柏高統籌:林永匡協力:彭燕燕、袁東亮

武打功夫片正式回歸,剛上映的《精武風雲·陳真》賣點顯見,導演劉偉強鎖定甄子丹演陳真,全因他的意識形態跟武打巨星李小龍如出一轍。

劉偉強:「其實兩年前已有概念開拍,同監製陳嘉上傾,度橋時都感到壓力,始終拍陳真就等同拍李小龍,甄子丹好有李小龍影子,但要拍就一定要好睇先得,要創新,唔可以重複72年個版本,72年版本講李小龍去道場凌空JumpSideKick後,響起好多槍聲就完,咁個結局係點呢?我懐就取呢個位去度,寫陳真原來冇死,仲同其他華人民工去了打歐戰,之後返上海在夜總會做間諜收集情報,諗定劇本就游說甄子丹。」

猶疑接演

劉偉強說得沒錯,陳真代表李小龍,要演這位世界公認的武打巨星,壓力非你我能理解,甄子丹說他曾經猶疑,但看到今天的票房數字便知,決定接拍是正確的。

甄子丹:「當初都好猶豫,陳真,之前都演過(電視劇《精武門》),會諗可唔可以呢?陳真喎,李小龍喎,神鈬鮁,睇番呢幾年,《葉問》成功,咁有咩Point 拍得好?係劉偉強咋,快、狠、準,好№,你都唔知佢幾浪漫,又識製造氣氛,拍愛情好捉到人心,記得有場戲講我彈鋼琴同舒淇調情,點知拍完轉身見到劉偉強流晒眼淚咁,感性到,呢個導演好識令人入戲。」

劉偉強:「哈哈!畀酒你飲,現場再播鱓音樂,等大家容易入戲。」

犧性色相

常言道,作為專業演員應放下一切包袱,以豁出去的態度演其角色,甄子丹做得到,赤裸上陣,任由日軍嚴刑拷打,場面震撼。

甄子丹:「當日去到現場聽到導演講解場戲,又遞條三角褲畀我,心諗不如唔好覑,加上見到佢搵個身形肥胖的老臨代我上陣,嘩,點得?都係自己上陣,因為我信得過劉偉強,知佢唔係賣弄色情,唯一條件係唔好影我前面。」

劉偉強:「子丹真係好專業,一句『得,鈬!』就拍,你知嘛,今時今日,少有演員肯咁搏。」

經典場面

甄子丹擔任武術指導,每個場面動作皆精心設計,最觸動我的,定是那個從天而降的JumpSideKick,踢腳動作流暢,還有那個「加藤」造型,超讚!

甄子丹:「在武術設計上,會保留住李小龍經典對白和場面,踢館、JumpSideKick、雙節棍等,貪心地把李小龍的元素放落去,包括青鋒俠,當然你一定會見到拳拳到肉,腳貫穿心的動作,係一貫甄子丹風格。那個JumpSideKick難度係高,是向李小龍致敬,大家都知李小龍係我偶像,私底下武打功夫都受佢影響,所以今次對我鈬講係有雙重意義,絕唔可以失禮人。」

激讚舒淇

我敢說,一部電影的成敗,取決於選角,劉偉強選甄子丹演陳真,再有舒淇演間諜,與陳真有段情,還有黃秋生助陣,陣容不容置疑。

劉偉強:「今次卡士陣容好強,想效果豐富鱓,舒淇真係好得,演歌女演間諜,與陳真有段淒美的愛情故事,會牽動人心。秋生演江湖大佬,夜店老闆,而子丹就背負重任,要接近佢懐收集情報,對不同人有不同態度,是多面人,對子丹鈬講係好大挑戰。我想說,子丹演的陳真唔止用拳頭打低人,要食腦,要宏觀鱓。」

甄子丹:「舒淇好好,影后,第一次合作,覺得佢個人好真,私底下又好,透過鏡頭又好,都係用真感情去演,好正。」

Paco劉偉強甄子丹

Paco



YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...