[娛樂] 黃宗澤教碧兒擺 o靚模 10式

碧兒、宗澤望四叔加薪 2010年09月27日


[轉載/蘋果日報]黃宗澤(Bosco)和廖碧兒昨日到旺角出席萬聖節活動,兩人扮鬼扮馬示人,Bosco以紳士造型現身,廖碧兒則穿水手服大騷長腿。Bosco在台上親自教廖碧兒擺十款o靚模甫士,但他直言沒看過o靚模寫真,只是從台灣節目中學回來的。

宗澤愛骨女
問Bosco對o靚模有沒有興趣?他說:「冇呀,可能我年紀大,咁多o靚模中我只識周秀娜,因為佢見報最多,我有記住佢身材嘅。」又自言較喜歡骨感型女孩。
近日有傳恒基地產主席李兆基(四叔)收購無綫,廖碧兒說:「我只會做好自己本份,而且我同無綫合約仲幾長。」Bosco和廖碧兒又不約而同表示若有人工加當然更好。
採訪、攝影:藍文浩


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...