[ MV ] 林海峰 + G.E.M. - 食煙飲酒講粗口



[轉載/Youtube] KnightJoannes | August 10, 2010

作曲:Eddie a.k.a Dor Yuk
填詞:林海峰
編曲:Eddie a.k.a Dor Yuk
監製:Eddie a.k.a Dor Yuk

點解你 喂喂喂
點解你 喂喂喂
點解你 喂喂喂
點解你 食煙飲酒講粗
DADADADADADA DADADADADADA
點解你哋 食煙飲酒又講粗口
DADADADADADA DADADADADADA

小妹妹你個陣你六年班 做班長最鐘意抹黑版
詩歌朗誦琴又彈 人人話你天真漫瀾
眨嚇眼 唔系講玩 小姐請問你撈邊瓣
化咁行個妝嘩大花旦 鼻環脷環襯到落西環
玩玩銅鑼灣劈上老蘭 煙駁煙 當正餐
粗口啤酒一啖一啖 咀黎咀去 好閒好閒
湯呀湯 湯到去洗手間 響洗手間趴響廁所板
一抬起個頭 眼坦坦 仲開口埋口 你個蘋果橙

先生請你咪嘈 本小姐要做乜好 點知道
剛收到分手噩耗 十磅肥肉在小腿 上帝 點好
返工等跳槽 名模待嫁使我羨慕
傷心加憤怒 靚手袋靚衫我又冇

食煙飲酒講粗口
DADADADADADA DADADADADADA
點解你哋 食煙飲酒又講粗口
DADADADADADA DADADADADADA

我做乜關大家乜事 邊個響我面前扮導師
唔該曬 借開啲 俾條路我free一free
Party Peaple can't U see
ladies night it's all about me
難得玩得開心啲 有今次未必有下一次
你想鬧但係又唔鬧得 鬧完佢當你是但噏
有時我真系想give up 有時我真系想Say fuck
食咁多煙你會死得早 飲酒隨時益咗啲咸濕佬
你把口仲污糟過馬路 你開口嚇親老豆老母

食煙飲酒講粗口
DADADADADA
come on DADADADADADA
點解你哋 食煙飲酒又講粗口
DADADADADADA DADADADADADA
點解你 仲乜唧
點解你 喂喂喂
點解你 喂喂喂
點解你 喂喂喂
點解你
其實我舊時都試過食煙 飲酒飲醉到我飲過小便
我爆粗比你更加賤 阿媽開口我即刻閃
跟住玩到唔知自己喺邊 玩玩嚇我又玩咗幾年
個人大過咗就乜都會變 今日見到你諗起我以前

音響一於要嘈 今晚要扭大聲趕走枯燥
只想鬆鬆腦部 入夜狂熱便清早大叫好好
通宵跟我做 毫無煩惱 啱我味道
不必等散步 要開心快跟我熱舞 (點解你哋 食煙飲酒又講粗口)

失戀呀 喂喂喂 返工呀 喂喂喂
爭一句 嗌爆肺 天光啦


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...