[娛樂] E Cup Baby日日摸胸防乳癌



[轉載/蘋果日報] 2010年09月05日 E Cup Baby劉欣宜昨日在九龍灣出席「香港舞動馬拉松2010」活動,並帶病上陣演唱新歌,她說:「感冒發燒,我有戴口罩,不過唱歌時要除低,做完呢個活動要即刻去睇急症。」

新8模跳舞養眼
雖然身體抱恙,E Cup Baby仍堅持性感,但她卻扮懵說:「係咩?我身材真係咁好咩?我每日冲凉都會幫自己按摩個胸,順時針按,除咗可以豐胸,仲可以自我檢查有冇乳癌。」陳偉霆和鍾舒漫則擔任開幕嘉賓,鍾舒漫表示未有聽聞張致恆經濟有問題,要向教會基金借錢過活。
另外,新8模其中四名成員Hidy、Rika、Hazel和Vibeke最近組成女子組合Octobeez,昨日她們聯同跳舞組合Bro5表演,其中以 Rika穿上閃bra再配合舞蹈至為養眼,Rika說:「因為配合歌衫,我着長褲,所以上面會性感啲,今次新組合,兩個月前開始排舞,做模特兒以外一個新嘗試。」
採訪、攝影:魯萍


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...