[娛樂] 蔡慧敏再談情慾短訊我都係受害人



[轉載/新報] 蔡慧敏裝胸作喊 2010.9.17

繼早前被偷拍到與有婦之夫楊南日「打野戰」後,蔡慧敏日前坐船到澳門出席一個婚紗店活動。期間她跟友人在船上談及與楊南日關係,並向對方顯示手機內的情慾短訊,又巧合地被傳媒「偷」聽及「偷」拍到。
蔡慧敏昨日出席活動,會上她提到現時仍有跟楊南日聯絡,知道對方跟她一樣不開心又很無奈,沒想到兩人的秘密被偷拍公開。說罷她即垂頭掩鼻,狀似飲泣,但未見有任何淚光。

問及報道後是否仍保存楊南日的短訊?蔡慧敏說:「朋友短訊一路都有保存。(對方性器官相呢?)我諗呢個係我之間秘密,唔方便公開,咁私隱。」那可覺得對方的情慾短訊是性騷擾還是情趣?「唔係騷擾,大家係朋友,我唔想表明睇感覺。(已經唔止一般朋友關係?)」

任媾無Say No
蔡慧敏續說:「係啦,最初唔知佢有太太,佢鬼仔性格,我係冇阻止。(收到呢短訊開心定冇好感?)每個女仔都鍾意浪漫。(但呢唔係浪漫?)所以收都幾 Surprise。(有冇應佢要求傳裸照畀佢?)冇做到,我未去到咁Open,咁大膽。(你係咪發生性關係?)絕對冇呢回事。」

唔刻意刪除短訊
蔡慧敏說希望楊南日一家雨過天晴,和好如初,她絕對不想破壞別人家庭,但她仍跟對方保持朋友接觸,也不刻意刪除短訊。那有否擔心事件令人覺得她淫亂?「我好被動,都係受害者之一,相信大家會明白件事。」
新報記者沈培芳報道


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...