[娛樂] Suki老公晚晚要摸我



[轉載/蘋果日報] 8/23/2010 徐淑敏(Suki)昨日到尖沙嘴出席活動,分享收身心得,目前96磅的她指老公黃浩十分滿意她現時的身形,她說:「老公話我家好好,仲成日摸我條腰。我媽咪有胸有腿冇腰,我家姐就有腿,我就遺傳咗個胸。」

撐莊思明大方
黃浩今年1月與懷孕中的徐淑敏在中環吃飯時,與雜誌記者發生衝突,他搶記者眼鏡及兩次向對方吐口水,早前因普通襲擊罪被拘捕,要守行為一年。問Suki會否勸老公控制情緒,她說:「佢自己識tune番,佢都有話自己衝動咗,又話令我擔心而say sorry,知錯能改好值得嘉許。」
對於有指無綫不派莊思明參選國際小姐,是怕她成為笑柄,但無綫解釋是護照問題,Suki說:「係咪真係因為護照呢個原因,以前冇得選係因為年紀問題,我覺得今年港姐淡定高貴大方。」
採訪:李珮洳
攝影:仇志德


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...