[RAP] 唉依家啲後生女

*唉依家啲後生女*


[轉載/Youtube] zanpaaklai | August 18, 2010

<唉依家啲後生女>

lyrics & rap by:
鯉魚 aka Ms YoFish

好多人 好多時都戴住幾副面具 去面對
唔同人 唔同事 隱藏係人群堆裡
表面笑臉迎人 背後依舊同你對壘
耗盡心機沉醉 係呢個辦公室戰場裡

* 面具既掩蓋 無奈令我悲哀
爭寵既比賽 咁要維持幾耐?
為上位而殘害 你身邊果位摯愛
我問你係咪應該 離開個戰場建立未來

女人既天性 係爭妍鬥麗
精通十八般武藝 更精於攻心計
憑知識 去發圍 憑姿色 去上位
以女王姿態稱帝 砌低老細身邊既卒仔

係 每日都準備全副妝甲上陣
係 隨時以最佳狀態博殺敵人
為 捍衛自己既OL教主身份
為 攀附權貴不惜將色相犧牲

白領麗人 不斷修練道行 偽過藝人
分分鐘為領功 博上鏡製造 緋聞
憎人 富貴但又厭人貧
強調退隱森林 轉過頭繼續逗留商場打滾

**面具既掩蓋 無奈令我悲哀
爭寵既比賽 咁要維持幾耐?
為上位而殘害 你身邊果位摯愛
我問你係咪應該 離開個戰場建立未來

冬天番工 個個鬥低胸 唔著羽絨 我睇到都覺凍
單靠眼睫毛簷蓬 未必可以抵禦寒風 捱到放工
當眾 你鬥妝容 莊重 你又欠奉
淨係煽動 是非專發起人事暴動
個腦 你無用 辭工 你無種
遲早 嫁個好老公 我諗你咪早發夢
未咁早轉季 晨咁早去排頭位
為既只係 限量版新款LV手袋仔
拎番公司示威 拎埋下期糧照洗
所謂 既尊嚴捍衛 始終都係靠港幣
講 是非一班庸脂俗粉圍埋講男人
「阿邊個去滾邊個醫生最近單身~」
嚇親 我話 你唔係已經結左婚?
佢話:「係~講金唔講心咪當食多份甜品」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...