[ MV ] 官恩娜 少爺占《末代考生》(花絮版)

《末代考生》MV (花絮版)


[轉載/Youtube] cantabeducation | August 03, 2010

曲:賴映彤
詞:Oten
編:賴映彤
監:簡
唱:官恩娜 少爺占

Chorus:
有殺錯每日要讀八科
無放過放學繼續補課
見你手都震晒去努力再努力鋤
之不過 個個搏到盡搏命搏火
學位無多過
無奈發覺 競爭主義無變過

Jim:
末代遇三三四實在係不三不四
搞咩要人重讀中四人讀中四我年年讀中四 ole!
末代會考又相當詭秘
下年無中六無書讀就係為教改三三四

Ella:
少個試咪又係要勁鋤
古怪配搭又仲有怪科
攪新科一概無錯 你要教改更無錯
(個個無錯邊個錯)
最錯要過關一take過

Jim:
世界永遠向前人人要向前
而從來你要變 麻煩黎救救我先

Ella:
真心不變 方向不變 考試可以不變 方法都要變

Jim:
我信我舖舖交足功課
玩到我點殘點煩點樣艱難
永遠夠勇夠搏心態正確
跌過再仆過掃兩下再起過幾難

Chorus:
有殺錯每日要讀八科
無放過放學繼續補課
見你手都震晒去努力再努力鋤
之不過 個個搏到盡搏命搏火
學位無多過
無奈發覺 競爭主義無變過

Ella:
末代會考生個個要讀到痴線
轉新制點轉點變點會知會點算
我話讀Chem你話Combined嘥銀時(Sciences)
但其實Bunsen Burner咪又係果支

Jim:
想放棄老豆佢又煩
攪抗議政要鬧我作反
新高中點會慣個個嘔血個個喊

Ella:
為社會好改變我認同
為細佬妹少發一個惡夢
慳錢配合發展香港會變巨龍
無奈結果犧牲小我我最痛

Jim:
實在反白
死讀死讀科科都辛辣
升學升學點知點選擇
讀到廿八分
就有就有廿個選擇
未夠十四分
父母就會就會反白

Ella:
今日今日新高中複雜
升讀中六高分者選擇
若我讀到dip
或會係有用嘅選擇
毅進for 5分
讀副學貴學費點辦

Ella+Jim:
想創造人生意義
必須通過評核試
幾百萬人點會易
無奈無更好方法去抗議

Ella+Jim:
又讀到天黑吧
再讀到天光吧
夜晚讀到天光
又再天黑 又再天光
又再又再天黑 就快讀到休克吧
讀到面青青吧
讀到謝 不斷不斷迫都迫不出吧
本地中學生真真聽話

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...