[時事] 隱形女人質密謀肉搏魔警



[轉載/蘋果日報] 在菲律賓馬尼拉魔警屠殺港客造成 8死 7傷的慘劇中,女團友李瀅銓與母親羅錦芬,是唯一一個在大屠殺中倖存的家庭,母女二人奇蹟地只受輕傷。李瀅銓昨日向本報親述死亡 11小時經歷,首度披露車上團友曾多次商量合力跟魔警門多薩肉搏,包括趁他站在車門時將他推出車外,可惜因為誤信菲律賓警方有能力和平解決事件,最終痛失自救良機,「好後悔,當槍手開槍一刻,我瞓喺地下,後悔咗好多、好多次」。 記者:雷子樂

康泰團友李瀅銓( 36歲)與母親羅錦芬( 66歲),是當日全程被困在死亡旅巴上,唯一一個齊齊整整的倖存家庭,母女二人被救出時僅受輕傷,相對其他家庭的遭遇,可謂非常幸運。各大傳媒也集中追訪其他不幸被殺或傷勢較重的團友情況,一時遺忘了這對儼如「隱形」的母女。

曾想「一腳伸佢出門」
過去五天李瀅銓睡得不多,每當閉上眼睛,腦海裏就會響起當晚的槍聲。她與一眾在電視機前看直播的香港觀眾一樣,從未想過事件會以開槍、死人告終,想不到菲警無能,令梁家、傅家、汪家、領隊 Masa謝廷駿等大好家庭,從此破碎。
她昨日向本報憶述案發經過時猶有餘悸,餘怒未消,狠批菲律賓警察拖了大半天,錯失多次機會仍沒出手營救,「槍手自我保護意識好低,經常將自己暴露出嚟,企喺門口 10秒或者放細路仔時,其實(警方)係可以好容易將佢制服。佢又俾兩個談判專家走得好埋,如果佢哋用槍射佢頭,可以殺死佢;射手或射身都可以制服佢,又或者趁佢企喺車門時,(狙擊手)遠程射擊,但(警方)全部冇做到,好令人匪夷所思」。
她說魔警門多薩上車後,雖然命令所有人分開坐,但部份團友仍能低聲溝通,當時已有人商量過自救,合力制服門多薩,「我哋(中午) 12點幾已經傾過(制服槍手)。佢只係得一個人,如果我哋團結一齊行動,係可以制服佢。好多位(意指機會)可以救自己,我曾經考慮過,趁佢企喺車門咁耐,跑去一腳伸佢出門,然後閂車門即刻走」。

誓代團友追究責任
惟最終也沒有付諸行動,「因為前面同後面(團友)商量唔到,大家冇默契。同埋佢身上有槍,又受過軍訓,如果唔成功,可能會造成死傷」。
但最錯誤的,是誤信菲律賓警方有能力解決事件,「我哋覺得自己都見到咁容易(解決),政府都應該見到啦,政府咁多機會都唔制服佢,一定係有其他方法。於是唔想冒險,認為不必要嘅冒險,應交由政府去做」。結果鑄成大錯。
當門多薩開槍大開殺戒時,一切已經後悔莫及,「有一種歉疚心理,自己好錯,唔應該等無能政府嚟救。槍手開槍時,後悔都太遲,我瞓喺地上,後悔咗好多、好多次,不停問點解我哋冇自己行動?自己行動可能都有死傷,但唔會好似家咁多。」她僥倖生還,卻不時自責,後悔當初為何不下定決心自救,找機會制服槍手。她表示必會協助團友向菲政府提出索償,追究責任。
英雄領隊 Masa謝廷駿( 31歲)在生死關頭帶病苦撐,克盡己任,對團友不離不棄,更凸顯出菲律賓警方的廢柴無能。李瀅銓表示,魔警門多薩脅持人質後,本地導遊 Diana是首批獲釋的人士之一。生命面臨威脅,李瀅銓不會怪責 Diana,但 Masa哥對團友的關懷備至,盡忠職守致生命最後一刻,令李肅然起敬。
盛讚領隊克盡己任

她說魔警脅持人質時, Masa哥第一時間偷偷致電回港求救。魔警控制大局後, Masa哥從沒有退縮,更主動照顧團友。李記得, Masa哥當日身體不適,喝了很多水,但當槍手放人,他沒找藉口乘機離開,堅持留下來;當槍手要人質分飯盒,他第一個主動走出來協助;有團友人有三急,他主動告訴槍手團友要如廁,又不時安慰團友,說:「三點就搞掂。」
直至黃昏時分,魔警門多薩要他由車尾座位走到車門位置, Masa哥也沒有半點猶豫,在最危急關頭義無反顧的走到最前。訪問期間,李瀅銓大部份時間保持冷靜,但當憶起 Masa哥這位好領隊,不禁低頭拭淚,「佢好盡責任,好努力咁睇住我哋」。


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...