[娛樂] 謝婷婷姑姐證 Quintus 改了中文名

姑姐證 Quintus改了中文名 婷婷憂Lucas口音不正 September 15, 2010


[轉載/蘋果日報]
謝婷婷昨晚在銅鑼灣為時裝品牌Atsuro Tayama行騷,她透露近期因為病,少了探望兩個姪仔,她說:「我鍾意同Lucas講中文多啲,全屋人都同佢講英文,家佢講嘢都唔正,好似啲鬼仔咁。」

王菀之提倡多夫制
同場的王菀之早前在微博上謂要與余迪偉結婚,她昨晚笑着解釋說:「因為一齊去巴黎,買咗同一件衫,啲品味好似,我又鍾意中性打扮。」不怕被人懷疑性取向?她說:「男女我都鍾意,好人我就鍾意o架喇。」Fans又擔心曾跟她傳緋聞的張敬軒不夠爭,她笑說:「一妻多夫囉,多幾個男人,我唔介意。」採訪:Ruby Woo
攝影:Chan Shun Ching


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...